Przepisy Zdrowie

TWAROŻEK Z ORZECHÓW WŁOSKICH

  • Niedziela to dla wielu osób jedyny dzień kiedy można zjeść śniadanie bez pośpiechu. U mnie jest dziś czas by zrobić wytrawne naleśniczki – A do nich przepyszny twarożek orzechowy. Przepisem na ketogeniczna naleśniczki dzielę się w swoim e-booku, tutaj postanowiłam jednak wrzucić przepis nadzwyczaj prosty:

Twarożek z orzechów włoskich
1. Namoczyć orzechy włoskie przez noc w zimnej wodzie lub przez godzinę we wrzątku
2. Paprykę, cebulę pokroić na mniejsze kawałki

3. Olej kokosowy, płatki migdałów, orzechy, suszone oregano i pokrojone warzywa wrzucić do blendera i zmiksować. Na koniec dodać sól i pieprz do smaku.
W razie potrzeby można podlewać małą ilością wody, aby blender łatwiej pracował. Proporcje i gramaturę użytych produktów rozpisałam na infografice powyżej.

Twarożek smakuje z naleśnikami, pieczywem, czy jedzony osobno łyżeczką.
Jest bogaty w NNKT, witaminę C, kwas elagowy pozytywnie wpływający na #Modporność , żelazo i magnez .
Przepis odpowiedni dla osób z insulinoopornością, cukrzycą, na LCHF, na diecie ketogenicznej , uczulonych na gluten, wegetarian i wegan.

A Wy jakim posiłkiem zaczynacie dziś dzień? Podzielcie się w komentarzach.

2 thoughts on “TWAROŻEK Z ORZECHÓW WŁOSKICH”

  1. Raczej zawsze byłam sceptyczna do przepisów na rzeczy nabiałowe, w których nie ma tradycyjnego nabiału.
    Jak już się przekonałam by zrobić serek byłam pozytywnie zaskoczona! Jest FANTASTYCZNY!
    Polecam wszystkim, zwłaszcza tym, którzy chcą odejść od znanej, tradycyjnej formy 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *