Przepisy Zdrowie

DRESSING HUMMUSOWY- KETO PRZEPIS NA AWARYJNY SOS „DO WSZYSTKIEGO”

Macie czasem tak, że chcielibyście zjeść coś wytrawnego, ale jednocześnie w miarę lekkiego i  nie macie pojęcia  co przygotować? Mnie zdarza się dość często. Zwykle robię wówczas prostą potrawkę z tofu i warzywami,
do której zamiennie stosuję trzy awaryjne, szybkie dressingi. Jednym z nich jest prezentowany dressing hummusowy- jeśli masz bliżej nieokreśloną ochotę na coś smacznego, smak hummusu zawsze da radę.
Dodatkowo czas przygotowania dressingu można skrócić do minimum, co znacznie ulatwia sytuację,
gdy jest się zabieganym.

Składniki potrzebne do przygotowania dressingu hummusowego prezentuję w postaci infografiki, na której podane ilości przewidują dwie porcje ( zwiększ proporcjonalnie ilość skladników, jesli gotujesz dla większej liczby osób).
W wersji slow food wystarczy ugotować i przestudzić ziarna ciecierzycy, a nastepnie zblendować z wszystkimi pozostałymi składnikami.

Wersja fast and easy zakłada uzycie sklepowego gotowego hummusu jako bazy, chociaż można ją zrobić bazując na ciecierzycy z puszki
(gamatura jak ugotowanej samemu), blendując ją z resztą składników zgodnie z wersją slow food. Dressing możesz też zaserwować
w sałatce lub z makaronem pełnoziarnistym.

Dressing jest bogaty w kwasy omega-3 fosfor, witaminę B9,
żelazo, cynk, magnez i potas . Użyta w przepisie cieciorka ma zdolność regulowania poziomu cukru we krwi i poziomu cholesterolu, więc:
na zdrowie ! Jest odpowiedni dla osób z cukrzycą, insulinoopornością, na diecie bezglutenowej, ketogenicznej, wegetariańskiej i wegańskiej.

2 thoughts on “DRESSING HUMMUSOWY- KETO PRZEPIS NA AWARYJNY SOS „DO WSZYSTKIEGO””

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *